2018. nov 21.

Debrecenimami Család Expo

írta: Szorsiborsi
Debrecenimami Család Expo

avagy az első személyes találkozás velem

Az elmúlt hónapokban azon dolgoztam, hogy minél több emberhez juthasson el a Szülinapi zsúroda, hogy minél több gyerkőc szülinapját tehessem különlegessé. Így jutottam el a Debrecenimamihoz, a családi portálhoz, (az egyetlen oldal, aminek még a hírlevelét is rendszeresen átolvasom). Mert ugye valljuk be őszintén, a hírlevelek sorsa általában a kuka, nem? Én úgy gondoltam, és gondolom is, ha én rendszeresen elolvasom a hírlevelet, akkor valószínűleg más is így van ezzel, próbáljuk meg. Így tehát írtam nekik egy e-mailt, hogy mit kell tennem annak érdekében, hogy bekerülhessek a hirdetők közé. 1-2 hét várakozás után kaptam is egy e-mailt, melyben egy expó részleteit taglalják a szervezők. Igazából át se néztem, mert tudtam, hogy nem akarok rajta részt venni. Legalábbis mint kiállító, inkább mint vendég. Aztán amikor ezt közöltem, szerencsére olyan választ kaptam, ami arra sarkallt, hogy de igenis el kell mennem kiállítóként is az első Debrecenimami Család Expóra. Szóval bejelentkeztem és elkezdtem tervezni és tervezni.

20181117_121141.jpg

Nem volt könnyű, mert kis pénzből szerettem volna látványosat alkotni, amiben én is benne vagyok, és az üzenetem is átmegy. Nekiállítam hát átbújni a pinterestet. Továbbra is imádom, nekem nem a google a barátom, hanem a pinterest. :) 

Na de elkezdtem ötletelni vmi igazán feltűnőn, mert nekem még nincsenek mindenféle molinóim, nem ismerenek az emberek. Több ötletem is volt, de szerencsére vannak titkos segítőim, akik mindig elmondják a véleményüket az ötleteimmel kapcsolatban. 

Első volt a dekoráció. Arra gondoltam, ha már szülinap, akkor készítek egy, ill. kettő terítéket, egy fiús és egy lányos oldalt. Ehhez 2 db színes terítőre volt szükség, egy rózsaszínre és egy zöldre. Lehet ez volt a legtakarékosabb szerzeményem, mert 2 db 40x140 cm anyagot vettem a közeli méteráruban, és elvarrtam a szélét. Szerintem szép kis futók lettek. És mivel ekkora terítőm nincs, valahol olvastam, hogy nem kell kétségbe esni, lepedőt kell használni. Na az van otthon, hatalmas is. Szerintem senkinek sem tűnt fel :)

 46458574_310591886453345_2442416668509470720_n.jpg

Természetesen mindent ezek alapján terveztem meg:

a rózsaszín rész lesz a lányoké, a zöld a fiúké. A rózsaszínhez főleg unikornis témában kerültek kellékek, amikre nagyon büszke vagyok, mint pl a fotókeret, persze kicsit updateltem :) Készítettem még party háromszögeket, elvittem a malackákat, amit még a fiúk is szívesen ragasztgattak össze, valamint egy másik nagy büszkeségemet, az unikornisos cukorkás üveget:

20181117_121118.jpg

Megjegyzés: a gyerekek nem igazán szeretik a karamellát - érthetetlen :)

Természetesen nem hiányozhattak a rózsaszín lufik sem, amik csalógató szerepet kaptak. Persze el is fogytak :D

A fiús oldalt is fel kellett dobni, hiszen a bulikat nem csak lányoknak szervezem. Van egy zöld muffintálcám, erre puszedlik kerültek, kis zászlókkal a lógómmal, amit a Norsiartnak köszönhetek. A puszedlik nagyon népszerűek voltak, a zászlókat pedig igazán nem nehéz apró fogpiszkálókra ráragasztani :)

20181117_120527.jpg

Ide is készítettem party háromszögeket, és lufikat is hoztam. A lufik még hamarabb elfogytak, mint a rózsaszínek, de szerintem ehhez nem kell magyarázatot fűznöm.

20181117_101432.jpg

A fiúknak is készültem játékkal, nekik rejtvényt kellett megoldaniuk, és dobócsillagokkal kellett célbadobni, tudjátok, mint a ninjáknak, amit egy korábbi partinál már bevetettem. Hihetetlen mennyire örültek neki a gyerekek, volt aki percekig azt a három csillagot dobálta :) Természetesen a lézer kardok is velem voltak, sok kis padavan örömére, amiket még az első bulimra készítettem :)

Készültem még egyéb opciókkal is, vittem a nagy röfit, aminek a farkincáit kell a helyére tenni, persze csukott szemmel. Néhányan már gyakorlottak voltak, de nagyon élvezték. Szalvétákkal is készültem, ill. egyéb játékok is voltak nálam. Mondanom se kell, a cuccok fele gazdára talált, a lufik délben már az új tulajdonosok karján lógtak :)

46511414_252332495641285_3354235502441005056_n.jpg

Na de ha az ember állandóan a pinterestet bújja, akkor mindig talál valami ötletet, amit meg kell valósítania. Így vagyok ezzel én is, és találtam egy viszonylag egyszerűnek tűnő paravánt, amit apósom még egy jobb verzióban meg is valósított, így a hátteret további képekkel tudtam díszíteni. Ennek majd még lesz funkciója a későbbiekben is :)

46447685_487235328433613_8381277474373238784_n.jpg

Természetesen egy kis reklámmal is készültem, a szórólap és a névjegykártya is saját gyártmány :) nagyon büszke vagyok rájuk. Ja és persze a kis munkaruhámra is :D

20181117_121125.jpg

Összességében az expón való részvételem sikeres volt, bár még rövid távon nem érzem a hatásait. Szerencsére a férjem is velem maradt, szükség volt a segítségre. Mégiscsak ő a kreatív manager :) Viszont én nagyon sok élménnyel tértem haza, rengetegen érdeklődtek, a gyerekek nagyon jól érezték magukat, és ezzel remélem, sok szülőtársam kapott kedvet egy szülinapra a Zsúrodával.

Köszönöm a Debrecenimaminak a lehetőséget és a rábeszélést. Az Expó nagyon jól sikerült, nagyon jó szervezés volt, várom a következő alkalmat!!

Ha tetszett a bejegyzés, kövessetek a facebookon és az instagramon a legfrissebb infókért :)

Szólj hozzá

szülinap lufi program expo rejtély diy röfi textil varrás nasi tmnt unikornis dekor paraván fénykard saját kezűleg személyesen Star Wars DIY olcsó dekor tini nindzsa szulinapizsuroda dobocsillag nindzsa buli papírbólkészült debrecenimami debrecenimamiexpo party háromszög Norsiart