2018. már 02.

Kalóz buli kellék

írta: Szorsiborsi
Kalóz buli kellék

avagy tálalási praktika

A gyerekek szülinapjára nem mindig kell nagy összegeket elkölteni a különféle kiegészítőkre, mint a dekoráció, tálalás, vagy a különleges ételek. Nagyon sok dekort el tudunk készíteni otthon. Vagy a tálalást is fel lehet dobni nagyon egyszerű ötletekkel, amihez nincs másra szükség, mint egy kis kreativitásra és kézügyességre, és máris igazi detektív, királylányos, vagy éppen kalóz buli hangulatot teremthetünk. Na ha mégis hiányzik a kreativitás, mert ugye megesik, hogy az ember lánya ötlet-hiányban szenved, akkor nagyon jó barátunk a Pinterest. Én imádom. Bár magyarul annyira nem széleskörű, érdemes inkább angol, vagy német nyelven keresgélni. Onnantól már csak türelem, és kézügyesség dolga az egész.

Most egy kalóz party-kiegészítőt hoztam Nektek. Amikor megláttam, én is arra gondoltam, hogy ez szuper, hiszen papírhajót bárki tud hajtogatni, beszerezni sem egy ördöngösség. És mennyivel jobban néznek kis a nasik is benne?! Ráadásul a vendégek meg is foghatnak egy-egy hajócskát, mert kis adagok férnek bele. Így még a tányérokat is helyettesíti. (Nem kell mosogatni…) Szóval egyszerű és nagyszerű :)

csonak.jpg

 

Remélem tetszett a bejegyzés. Hogy ne maradj le a legfrissebb hírekről, keress a facebookon és instagramon.

Szólj hozzá

tipp étel nasi tálalás saját kezűleg házi készítésű DIY mottó party