2018. jan 28.

Rólam

írta: Szorsiborsi
Rólam

ki_vagyok_en.jpg

Hogy ki vagyok én? Egy 2 éves Mazsola anyukája, aki szeretne minél több időt a családjával tölteni.

Aki imád kézműveskedni. Nem vagyok profi, sose készítettem hibátlan termékeket, de azt vallom, a saját kezűleg elkészített ajándék mindig nagyobb értékkel bír, főleg ha együtt készítjük.

Aki mindig is szeretett volna gyerekekkel foglalkozni. Tanító néninek készültem, de sajnos a sors nem ezt szánta nekem. De valahogy mindig is kerestem a gyerekekkel való foglalkozás lehetőségét.

Aki szeret játszani. Imádom a társasjátékokat, a csapatépítő játékokat, vetélkedőket, de hát ki nem? :D

Aki szeret szervezkedni. Akik ismernek, tudják, hogy imádok mindenfélét megszervezni 

Aki szeret segíteni. Ha kérdés van, mindig igyekszem maximálisan megválaszolni, segíteni a problémák megoldását.

Ezért is hoztam létre ezt az oldalt, ahol a gyerekek, gyermekeink egy-egy legszebb napja, a szülinapja érdekében tehetünk egy kicsit, kérdezhetünk a másiktól, tapasztalatokat oszthatunk meg egymással, ötletelhetünk.

 

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a Facebook közösséghez is az alábbi linken, hogy eljuthassanak hozzád a legfrissebb tartalmak: itt

 

Szólj hozzá

rólam