2019. dec 03.

Ahogy mi szülinapozunk

írta: Szorsiborsi
Ahogy mi szülinapozunk

Vége a novembernek, azaz Oli szülinapján is túl vagyunk. Éppen ezért gondoltam megosztom veletek a tapasztalatokat, milyen az, amikor akasztják a hóhért, és a saját fiamnak szervezem a szülinapját :)

78943534_2308669092713233_3852415944584331264_n.jpg

Helyszín

 Mi egy viszonylag kis lakásban élünk, 65 m2, viszont nagy a szűk család. Ami egyébként szuper, de mivel a lakás méretei végesek, így nem egyszerű ennyi emberrel ünnepelni. Így már egy hónappal korábban ötletelni kezdtem, hol tarthatnánk meg Oli buliját. Kérdeztem tapasztaltabb anyukákat, erre jók a különböző facebook csoportok :) Először étterembe szerettem volna menni, ahol nagyobb teremben svédasztal mellett mindenki elfér. Na de hát az egy kisebb vagyon...nem lagzizunk...maradt a házibuli. Végül is elfértünk, ugye sok jó ember... :)

Torta

 Összesen három és fél torta készült. Oli szülinapja hétköznapra esett, így mi akkor ünnepeltünk kis családi berkekben. Igyekeztem neki megfelelőt gyártani, ezért maci alakú sütit készítettem. Nála nem volt sikere, de azért finom lett.

white_black_modern_coffee_quote_photo_collage.png

Az oviba került a fél torta. Ugyebár az oviba vagy cukrászdai sütit - az én fiam nem eszik sütit - vagy csomagolt édességet viszek. Mivel Oli Dörmi-mániás, így maradt a Dörmi torta egy kis üccsivel. Na ennek már nagyobb sikere volt.

yellow_white_coffee_retail_shop_promotion_facebook_post.png

És mivel a bulin sokan voltunk, összesen 20 fő, így kettő tortát rendeltem a ViviCake Tortaszalonból, egy formatortát, és egyet fondant bevonat nélkül (nem mindenki szereti a fondantot). Ezek nyilván hamar elfogytak :) Nagyon szépek és nagyon finomak lettek a torták :)

blue_and_pink_cute_girl_birthday_photo_collage.png

Kaja

 Egyértelmű volt, hogy nem főzünk, hanem rendelünk. Ez a háziasszonyi szerep arra jó, hogy kb. mindenre 5 percem van, és ebben benne van az 5 perc beszélgetés a rokonokkal, 5 perc a fiamra amíg ajándékot bont, 5 perc amíg kávét főzök, vagy amíg megmutatom, hol található a mosdó stb. Ha még főznöm is kellett volna....  Nem beszélve a 3 hónapos csajsziról!!! Az ebéd időben megérkezett, mindenkinek ízlett, mindenki jóllakott, sőt, még másnapra is maradt. :D Jó üzlet :)

Ajándék

 Hónapokkal ezelőtt elterveztük, mit kap, mert annyira megtetszett neki is és nekünk is a Szellemírtók tűzoltó állomása. Így egyértelmű volt a dekoráció is. Hát volt sikere, bár Apa órákon át illesztgette össze az apró darabkákat :D:D

ghostbusters_firehouse.jpg

A többi ajándék nagyobb része is megbeszélés alapján érkezett, így nagy volt az öröm. Bár jó részükhöz felnőtt segítsége is kellett, szóval mindenki le volt kötve :D:D

Dekoráció

 AZ elmúlt időszakban, amíg a szülinapokat szerveztem, rájöttem, hogy ebben a korban még - Oli 4 éves lett - harmadlagos a dekoráció. De hogy mégis legyen valami, egy kis krepp papírral díszítettem. Plusz készült egy témához illő keret is, bár még az sem aratott akkora sikert mint reméltem. Az ajándék mindent vitt :D

white_black_modern_coffee_quote_photo_collage_2.png

Tapasztalat

 És hogy mi a tapasztalat? Soha többet ennyi ember :D:D Jó is meg nem is, ha ilyen sokan vagyunk. Bár jövőre már gondolom a kis barátokkal szeretne ünnepelni. 20 gyereket nem engedek!!! Viszont még a kicsi első szülinapjára kitalálunk valamit :)

Remélem tetszett a bejegyzés! További ötletekért keress a facebookon és instán!

Szólj hozzá

szülinap menü ajándék torta dekoráció vendégek helyszín ghostbusters szellemírtók Dörmi szülinapi zsúroda macitorta