2019. okt 29.

Végre Halloween!!!!!!!!!!

írta: Szorsiborsi
Végre Halloween!!!!!!!!!!

Idén tavasszal, épp időben, Olivér kitalálta, hogy ő most imádja a Halloweent, a csontvázakat, szellemeket, és készítsek neki most azonnal töklámpást. Nem volt könnyű beadagolni neki, hogy Halloween ősszel van, és nem kapok sütőtököt tavasszal sehol :D Na de most végre elérkezett a várva várt ünnep, és mi ki is használjuk az alkalmat :)

Még mielőtt bárkiben megfordulna, hogy miért egy angolszász ünnep, amikor itt Halottak napja van, akkor azoknak üzenem, hogy egy 4 éves gyerekről beszélünk, ráadásul a karácsonyfát se mi találtuk ki :)

Na de hol is kezdjem...Ugye a töklámpás volt az egyik legfontosabb eleme a bulinak. Természetesen minden este világít a konyhaszekrényen egy lámpás. Mivel az időjárás nem igazán kedvez nekik, mert hamar megromlik a melegben, így kettőt is készítenem kellett, plusz egyet az óvoda számára.

orange_bordered_fall_photo_collage.jpg

Ezek után érkezhettek a dekorációk. Igazából eleve tele vagyunk pókokkal, mert Oli imádja a őket. Gondolom minden anyuka értékeli a növekvő pókhalmot otthon, de hát mit lehet tenni :) Szóval ami a dekorációt illeti, feltúrtam a pinterestet olyan ötletekért, amit mi ketten együtt elkészíthetünk. De rá kellett jönnöm, hogy az én drága kicsi fiam nem szeret kézműveskedni, kb. 5 percig tudom az asztal mellett tartani. Szóval nagyrészt egyedül kellett mindent összerakni, de legalább tetszett neki a végeredmény. :)

Először egy fejdíszt készítettem, ill. itt még segített nekem :) Nagyon jók ezek a mozgó szemek, mert öntapadósak, szóval ügyesen fel tudta ragasztgatni a papírra őket.

76673396_956236714746523_2065960719135801344_n.jpg

Majd jöhettek a kis pókok, amiknek a festésénél még segítkezett, ill. kicsit kidekorálta őket utólag. A laikusok kedvéért, hobby boltokban megvásárolható hungarocell golyókat festettünk ki, a lábak pedig a szintén ezekben a boltokban fellelhető zsenília drótokból készültek. 

20191023_135904.jpg

Időközben eljutottunk a baby mellett boltokba is, ahol most majdnem annyi Halloween kiegészítő található, mint karácsonyi. Így bevásároltunk nevető Halloween töktől kezdve, világítós koponya alakú poháron át a fekete-narancs lufikig. Nem mellesleg kapott a nagy fiú egy csontváz mintás pizsit és kesztyűt is. Ígértem neki arcfestést is, de szerencsére az ovis őszbúcsúztatón ezt megkapta :D

73533079_408288936770950_9175045794984624128_n.jpg

Miután ezekkel megvoltam, még terveztem pár dolgot készíteni, többek között denevéreket. Mivel Oli még csak 4 éves lesz, így valami kis aranyosra gondoltam, itthon fellelhető kellékekből. És hangsúlyozom, együtt szerettem volna elkészíteni, de hát ember tervez...

20191027_155116.jpg

A két fehér emberke múmiának indult, a férjem szerint inkább szellem. Ki-ki döntse el, mire hasonlítanak :D De a denevérek elég cukik lettek :D Az alapjuk egy-egy WC-papír guriga, a szellem-múmiákat gézzel tekercseltem be, a denevéreket kifestettem. A többi papírból van. Itt is jó hasznát vettem a szemeknek :)

Aztán nem sokkal később kaptam egy fülest, hogy az egyik üzlet rengeteg Halloween ételt árul, chipseket, kekszet, gyorsfagyasztott husit, ami denevér alakú stb. Szóval gyorsan autóba pattantunk és beszereztünk pár dolgot.

Aztán az instát bújva, Martha Stewart oldalán felfedeztem egy pókháló tortát, amiről azt gondoltam, hogy biztosan tetszeni fog a kis fiamnak, ráadásul meg is fogja kóstolni. Ez csak azért fontos, mert elég válogatós, és még finom voltam :D....nem kóstolta meg :D:D

20191027_104733.jpg

Egész finom lett. Pedig a recept egy egyszerű gyümitorta :) Na jó, kicsit felturbóztam némi banánnal, és én egy kis lekvárt, öntetet, tejszínhabot is tettem hozzá, de amúgy egy gyümitorta :)

Még sok ötletem lenne a dekorra, játékokra, de sajnos egy 2hónapos mellett, ez nehezen megvalósítható :) Ráadásul Oli kapott egy szuper pizsamát, sötétben foszforeszkáló csontváz mintával. Kell ennél több? :D:D

És hogy teljes legyen az öröm, Halloween éjszaka a debreceni állatkert Halloween bulit tart. Naná, hogy Oli is ellátogat :D

Ha kedvet kaptatok a halloweenezéshez-fúúú de furi így leírva- akkor hajrá, még van egy kis idő :) Töklámpás pedig rengeteg fellelhető a piacokon :)

Ha tetszenek az ötletek, látogassatok el a facebook oldalamra, és az instagramon is megtaláltok :)

 

Szólj hozzá

szellem pók torta denevér diy jelmez pókháló arcfestés csontváz dekor töklámpás hungarocell házi készítésű instagram Halloween DIY hobby bolt jack-o-lantern szulinapizsuroda énkészítettem marthastewart