2018. aug 10.

Új technikák felfedezése

írta: Szorsiborsi
Új technikák felfedezése

azaz mivel kössük le a nagyobbakat - főleg a lányokat :)

Mint minden kreativitást, kézműveskedést kedvelő egyén, én is rengeteg facebook oldalt, blogot követek, ahol egyre több ötlettel, termékkel lehet megismerkedni. Már néha túl sokat is, mert időm persze nincs rá :D Néha azért szakítok egy keveset, mert ami nagyon megtetszik, annak nem lehet ellenállni :) 

Ilyen volt pár hete a textilfestés. Viszonylagos rendszerességgel követem a Kreatív Ötletek Boltja Kávézzunk kedden kreatívan videoblogját, ahol jobbnál jobb ötleteket mutat be Viki. Egyszer pont elkaptam,  hogy textilt díszít, ha jól emlékszem egy szatyor készült, nekem pedig annyira megtetszett, hogy még a műsor alatt rendeltem is egy stencilt, rávasalható mintát és festéket a webshopjukból:)

20180728_162845.jpg

Mivel a baby még csak 2 éves, ezért egy olyan időpontot kellett találnom, amikor ő nem fog zavarkodni. A rávasalható mintát, a neve is rejti, rá kell vasalni az anyagra, ami kb. 3-5 percig tart. És ugye ilyenkor nem jó, ha a baby ott sertepertél a vasaló körül. 

20180728_165136.jpg

A leíráson egyébként minden rajta van, igazából egy kis türelem-játék, hogy az ember lánya lehetőleg ne idő előtt vegye le a papírt a mintáról. :) De ha letelt az a bizonyos idő, akkor óvatosan le kell húzni a papírt a róla.

20180728_165745.jpg

Már így önmagában is csodás, de persze a végtelenségig lehet dekorálgatni. Én azért megálltam a pillangóknál. :) Szuper, mert ezeket a stencileket újra fel lehet használni :D

20180728_211916.jpg

A pillangókat egyszerűen rá kell tenni az anyagra, majd egy szivacs segítségével a festékeket bele kell nyomni. Arra kell vigyázni, hogy ne legyen túl vizes a szivacs. Ja persze és hogy ne mocorogjon el a stencil, mert akkor ugye elcsúszik a minta. Mivel ez egy szatyor, a két textil közé tettem papírt is, nehogy átázzon. De pikk-pakk elkészül, még a száradásra kell egy kicsit várni, utána még egy vasalás és kész.

20180728_213748.jpg

Utána olyan büszke voltam magamra, hogy elkészült!!!! Pedig tényleg nem nagy ördöngősség, mert egyszerű. Ezért is ajánlanám nagyon gyerekeknek is, mert ha a vasalásnál segítünk, akkor már egy 7-8 éves csajszi is elkészítheti a sajátját. Persze  nem csak szatyrokat lehet. A jövőben tervezek is több ilyet készíteni, ugye a festékből is van még egy csomó, nehogy kárba menjen :)

20180808_065253.jpg

Remélem Ti is kedvet kaptok majd hozzá, mint én is :) Szerintem nagyon szép dolgokat lehet így készíteni, főleg ajándékba. Nem beszélve arról, hogy ezek igazán egyediek lesznek, hiszen a saját ízlésünknek megfelelően készülnek el.

Ha tetszett a bejegyzés, ne felejts el követni a facebookon és instagramon is :)

 

Szólj hozzá

ajándék diy dekor DIY egyszerűésnagyszerű énkészítettem