2018. júl 16.

Hogyan készültem az unikornis bulira?

írta: Szorsiborsi
Hogyan készültem az unikornis bulira?

Amikor megkaptam a lehetőséget egy unikornis buli megrendezésére, rögtön beindult a gépezet, hiszen annyi lehetőséget rejt magában, milliónyi szarv, édesség, dekoráció, játékok tömkelege természetesen a szivárvány minden színében. Itt tényleg csak a képzelet szab határt. Szerencsére a téma igen népszerű, főleg az angol nyelvű oldalakon, tehát nagyon nem is kellett keresgélnem, hogy ötleteket találjak :)

Mindenképpen szerettem volna megint vinni egy képkeretet, mert a múlt alkalommal is igen népszerű volt. De ugye egy kicsit updatelnem kellett. Ninjákkal mégsem állíthatok be egy unikornis csajbulira :) Elilsmerem, nem vagyok jó lovak rajzolásában, így valami egyszerűbb megoldást kellett találnom, ami szerencsére sikerült is. Azt azért hozzá kell tennem, hogy a képkeret nem csak a gyerekek, de a felnőttek körében is igen népszerű volt.

36782647_1907140912669879_5901791574492184576_n.jpg

Esküvői fotókon láttam, hogy nagyon kedveltek a mindenféle álarcok, mint a bajusz, vagy kis korona. Szerencsére a különböző kellékboltok fel vannak készülve az ilyen és ehhez hasonló igényekre :) Én az Ünnepek Áruháza oldalon szoktam böngészgetni, ahol most is találtam a témának megfelelőt: Ünnepek Áruháza

A gyerekek (de szerintem a felnőttek is) élvezettel viselik az álarcokat, fejdíszeket, koronákat. És ha unikornis buli, akkor a minimum a szarv, természetesen a szivárvány színeiben :) Többféle variációt átgondoltam, végül egy egyszerűen elkészíthető mellett tettem le a voksomat. Elkészítésében még a kollégák is segítettek, sőt, tesztelték is. :) A gyerekeknek nagyon tetszett. Arra persze figyelni kell, hogy habár az unikornis főleg lányos téma, azért a fiúkra is gondolni kell. Ezt én kék színű unikornis szarvakkal oldottam meg.

szarvak.jpg

Persze készültem party háromszöggel, lufikat is lehet vinni, szóval bármit, amit szem--száj megkíván. Hiszen a dekoráció is nagyban hozzátartozik egy b uli hangulatához.

A játékoknál igyekeztem arra törekedni, hogy az ötéveseknek még igen nagy a mozgásigényük, ráadásul volt lehetőség kerti bulira is készülni. De mindig gondolni kell az esős napokra is, és felkészültnek kell lenni egy esetleges szobai partyra is. A játékok között azért megfordultak barkácsolós, és nyugis játékok is. 

Természetesen itt is volt lehetőség csillámtetkót készíttetni, aminek igen nagy sikere volt, főleg a lányok körében. De mint azt az előző bejegyzésemben már leírtam, sikerült valami újat is tanulnom a lányoktól :) 

Vittem még egy nagy unikornist, amit előre elkészítettem. A feladat az volt, hogy a gyerekek szemét bekötöttük, háromszor körbefordítottuk és az unikornis szarvakat a megfelelő helyre kellett ragasztaniuk.

elotte_es_utana.jpg

Barkácsoltunk is, amire a sok játék, pörgés, éneklés közepette szinte alig maradt idő és csak néhány vendég kapott kedvet hozzá, míg a többiek énekeltek.

20180701_214535.jpg

Utánoztunk állatokat, versenyeztünk, fogócskáztunk, szóval minden volt, ami egy igazi szülinapról nem hiányozhat.

A végén kincskereséssel zártuk a bulit, és hát mi is lehet egy unikornis bulin a meglepetés kincs, mint egy nagy csomag szivárvány színű cukorka :) (Megjegyzés: legközelebb a szülőkre is gondolni kell, ha cukorka a nyeremény)

Összességében egy jól sikerült party volt, ami feladta a leckét, mihelyst a vendégek megérkeztek. Továbbra is azt mondom, hogy egyedül kevés vagyok és kell a segítség. Sok segítséget nyújtottak a szülők is, nagyon kooperatívvak voltak, hisz mindent a csemetéért :) Sokat tanultam, és nagyon elfáradtam :) De alig várom a következőt!!!

Remélem tetszett a bejegyzés, ha igen, ne felejtsd el kedvelni a facebook oldalam és kövess instagramon is.

Szólj hozzá

játék szülinap álarc játékok diy szabadtéri játékok nyomozás unikornis dekor kincsesláda gyerekzsúr kincskeresés saját kezűleg DIY tematikus szülinap popcon énkészítettem papírbólkészült egyszarvú buli ünnepek ááruháza