2018. jún 11.

Egy kis kora nyári nasi

írta: Szorsiborsi
Egy kis kora nyári nasi

Van egy olyan tulajdonságom, hogy szeretek szép dolgokat készíteni, tortákat, sütiket, dekorációt, ruhákat,  függetlenül attól, hogy valami épp egyszerű, vagy bonyolult. Úgy gondolom, szinte bármit el tudok készíteni, csak akarni kell (alapvetően realista vagyok, csak makacs). Na ez általában abban végződik, hogy mivel nem sikerül menet közben jól, a 20. próbálkozás után feladom, félbehagyom, vagy évek múlva újra nekiállok. Most ez van pl. egy kötött takaróval is, amit tavaly tavasszal kezdtem el, de hát még a felénél se tartok...:)

A másik ilyen, ha elkészülök, de a végeredmény borzalmas. Ekkor vagy rájövök, hogy ez nekem nem megy és befejezem, de az ritkább, vagy továbbpróbálkozom, mert hát olyan nincs, hogy ez pont nekem nem megy...:) Egyébként ez lenne az okosabb, mert sok mindent ki kell próbálni, gyakorolni kell, hogy eljussunk egy olyan szintre, ami vállalható lenne. Én mindenkinek ezt javaslom, nem szabad semmit se feladni, mert sose lehet tudni :)

Mivel most volt az eperszezon, és én imádom az epret, gondoltam feldobom kicsit, hátha a babymnek is jobban tetszik majd. Persze nem egy egyszerű tejszínhab-csokiöntet kombóval, ááááááá dehogy :D Bonyolítsuk, mert miért ne :)

Találtam valami ehhez hasonlót:

181d30c751cdeba3fbfdba73152eec0d.jpg

Ugye milyen egyszerűnek tűnik? Meg milyen kis szép? Na nem egyszerű. Tegyük hozzá, hogy én azért nem csak ennyit csináltam, ill. a süti nálam nem játszott :D

Szóval adott néhány szem eper, lehetőleg minél nagyobbak, mert a picikkel több a baj :S

p5282941.JPG

Majd egyszerűen készítünk egy kis csokimázt, amibe az epreket bele kell mártogatni. Nem jó ha túl híg, és az se ha szilárd a csoki. Ha megszáradt, akkor pedig mehet egy kis szórócukorba, vagy rajzolhatunk rá szemeket.

Egyszerűnek tűnik, de nem az. Már a csoki sem lett az igazi. Na de itt jön képbe a próbálkozás :D:D Már sajnos lecsúsztam, mert az eper szezonnak vége. De jön a többi gyümi :D:D

Na de következzenek a várva várt dekorált eprek. :)

p5282956.JPG

Szegénykék azért kiáltanak, hogy "ölj meg!" ja nem, "Egyél meg!" :D Bár be kell vallanom, igen finom volt :D Elfogyott :D

Szóval én mindenkit arra biztatnék,  hogy próbálkozzon, mivel nagy örömöt lehet okozni a mazsoláknak, ha egy tál epret, ilyen, ill. inkább vmi hasonló formában szervírozzuk :) Jó étvágyat hozzá :)

Ha tetszett a bejegyzés, ne felejts el követni a facebook és instagram oldalaimat is. 

Forrás: pinterest.com

Ha

Szólj hozzá

étel diy gyors süti cukormáz tálalás házi készítésű DIY nagyonfinom szülinapi nasik egyszerűésnagyszerű nemdiétás énkészítettem