2018. ápr 16.

Tini ninja buli egy hét távlatából

írta: Szorsiborsi
Tini ninja buli egy hét távlatából

avagy mi volt, és mi lesz

Lezajlott a második általam szervezett születésnap, ahol egy 7 éves fiú aktuális kedvence köré sikerült varázsolni a szülinapot. Nem volt könnyű, az elején főleg, viszont a buli, úgy gondolom maradandó élményt okozott a részvevők számára, természetesen pozitív értelemben :) Na de hol is kezdjem.

30725189_1652079111495879_7084507469094846464_n.jpg

Amikor megkeresett az anyukája, rögtön nekiláttam a tervezésnek, mit játszunk, mi legyen a dekor, mit honnan szerzek be stb. Általában ennek a tervezés szakasznak köszönhető a siker fele. Átgondoltam, miket tanultam az előző szülinapról, amiről ezen a linken olvashattok hasznos tanácsokat/tapasztalatokat. Mivel végre megérkezett a tavasz, igyekeztem mozgásos, kint is játszható játékokat összegyűjteni. Ráadásul a kisfiú ajándéka egy trambulin volt, amiről már ekkor gondolhattam volna, hogy nagy konkurrenciám lesz :)

Szóval összeálltak a játékok, a dekor, meglátogattam a debreceni Lufiboltot, átböngásztem a webshopjukat, és beszereztem majdnem minden kelléket. Nem volt könnyű, mivel próbáltam mindent otthonról, vagy ismerősöktől, de végül kb. sikerült :)

Ami nekem a legjobban tetszett, arról természetesen elfelejtettem képet csinálni, csak egy pici képem van róla, de azért nem rossz. Zöld lufik és krepp papír segítségével készítettem teknőcöket minden meghívott számára, amit aztán a székükön rögzítettem:

 30727376_1652079124829211_6068129133810941952_n.jpg

A nindzsa feelinghez az álarcok is hozzátartoznak, így régi pólókból készítettem a gyerekeknek ninja álarcokat is. A gond ezekkel az volt, hogy olyan pici a fejük, hogy simán lecsúszik :) Ráadásul ugrabugráltak végig, szóval nem sokáig tartott :) De készítettem nekik ninja öveket is, feketéket. Kreatívak voltak, mert a derekuk helyett a fejükre tették :)

p4152882.JPG

p4152883.JPG

A ninja teknőcök kedvenc eledele a pizza, ami egy igazi tini ninja buliról nem hiányozhat, valamilyen formában kötelezően meg kell jelennie :) Szerintem a pizzás dobozaim elérték a kívánt hatást, mint az egyik játék kellékei. :)

p4152880.JPG

Na de amire a legbüszkébb vagyok, az a képkeret. A gyerekeknek nagyon tetszett, mert így stílusosan örökíthették meg az ünnepelt szülinapját :)

30265193_615944302091474_7009029966983028503_n.jpg

Összességében egy nagyon jó buli volt, a gyerkőcök vevők voltak mindenféle játékra :) Nagyon jó partnerek voltak. Sok más játékot is játszottunk, de mint említettem, a tranbulin nagy konkurrenciám volt :) Ugyan nekem megint jó lehetőség volt a tanulásra, mit, hogyan is kellene a következő alkalommal másként csinálni, de szerintem a gyerekeknek nem tűnt fel. És nincs is nagyobb dícséret, amikor napokkal a szülinap után még mindig várnak, mikor megyek vissza, és hogy az én játékaimat játszák. :)

 

Remélem tetszett a bejegyzés, ha igen, ne felejtsd el meglátogatni a facebook oldalamat. :)

Szólj hozzá

tipp szülinap lufi álarc játékok diy tmnt dekor saját kezűleg DIY tini nindzsa mottó party tematikus szülinap 6 évesek egyszerű dekor dobocsillag nindzsa buli